Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Organix Keratin Oil Şampuan ve Bakım Kremi İncelemesi


Hellüüüü!! Blog yazısı yazarken kahve içmeye o kadar alışmışım ki ağzım sulandı, burnuma kahve kokusu geldi. Ama içmeyeceğim çünkü birazdan Simge ve Gizem'le buluşacağım. Onlarla içerim kahveyi.

Eveeeet... Ben Isana şampuanları denerken organix bana denemem için bu 2 ürünü gönderdi. Ben de anneme postalamıştım. Sonra benim delirdiğim bir dönem oldu ve saçlarımı açık kumrala boyadım. Aslında kumral olmasını istiyordum ama boyadan mıdır nedir açık oldu bayağı. Gittim aynı gece tekrar boya aldım ve koyulaşması için yine boyadım. Bu sefer de turuncu oldu. Ertesi gün gittim bir ton daha koyu boya aldım. Yine eski rengine dönmedi ama daha koyu oldu. 

Böylece 2 günde 3 kez saçlarımı boyayınca anneme "ver sen şu şampuanları bana " dedim. Kİmyasal işlem görmüş kırılgan saçlar için üretilmişler. Yani benim saçlarım, yani BEN. 

Çok yoğun ve katı bir yapısı var ikisinin de. Hindistan cevizi gibi kokuyorlar. 2 günde bir toplamda 1 ay kullandım ikisi ne. Saçlarım o 3 boya yüzünden yıpranmadıysa sebebi bu iki arkadaştır. Yıpranmadı arkadaşlar. Şaka gibi. Rengi açıldığı için en çok korktuğum şey kopmaların olmasıydı ama o bile olmadı. Hatta saç dökülmem azaldı. 

Biteli 2 hafta oldu. Saç rengim kendi rengine yakın bu arada şu an. Hatta uçları da turkuaz. Yih yih. Rahat durmuyorum. :D 

Bunlar çöpü boylamadan önce iki kelam edeyim istedim haklarında. Bu arada ne yazık ki cruelty free başlayıp kapitalizme yenik düşerek Çin'de satış yapıp PETA'nın listesinden atılmış bu marka. Buyrunuz kaynak. O yüzden almayı düşünmüyorum. Varsa alternatifi yazarsanız çok sevinirim. 

Önerilerinizi bekliyorum!!

Yorumlar