Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Lanet Olası Siyah Noktalardan Kurtulma Yöntemleri Deniyorum ( Himalaya Herbals Purifying Neem Mask ve Gutto Black Mask )


Hellü' Az bekleyin önce kendime bi kahve yapıp geleyim.




Heh, geldim. Vallahi kahve yapmaya gittim, geldim. :D

Selülit Girl olmama az kaldı.




Neyse konumuz SİYAH NOKTALAR! Üstteki maske için neler yazıldı nelerr... Yok siyah noktaları geçiriyormuş da yok hepsi kurt gibi dışarı çıkıyormuş da bilmem ne de... NO! Öyle bir etkisi yok. Tek etkisi gözenekleri açmak ve siyah nokta bandına güzel bir zemin hazırlamak.


Şimdi hakkını yemeyeyim, maskeyi yaptıktan sonra cilt kadife gibi oluyor. O bir gerçek. Ciltteki fazla yağı temizlediğine ve gerçekten nem verdiğine inanıyorum. Hatta çok da güzel bir peeling etkisi var yüzden çıkarırken. Benim maskem bitti gördüğünüz üzere. Tam olarak 1,5 sene kullandım. Toplamda 30 kez falan kullanmışımdır. Tekrar alır mıyım? Şu an için net bir cevap veremem. Belki yazın dellenip alırım tekrar.

                        


Valla hizmette sınır yok gördüğünüz üzere. Saykodelik pozlarımla sizleri rahatsız edeceğim. Çünkü etkilerini görün istiyorum. Aşama aşama fotoğrafladım.YENECEĞİM SENİ SİYAH NOKTALAR!! HIAĞAAĞAĞA!


Siyah noktaları pırtlatma etkisi yok. Hepsi yerinde duruyor. Sadece gözenekleri genişletip içine çekiyor maskeyi. Maske oralarda geç kuruduğu için böyle bir görüntü ortaya çıkıyor. 




Çok mutsuzum çünkü maskeyi sürerken yüzüm böyle kaldı yavru köpek gibi. Mutsuz fotoğraflarıma devam edeceğim. Bu arada maskenin içinde çok az kaldı sanıyordum. Biraz fazla geldi.3 kullanımlık ürün varmış içinde. BEN HEPSİNİ SÜRDÜM. 

israf girl

Tamamen kurumasını beklemek 45dk mı aldı.



Hello! Ben küçük ibo. Cildimdeki ölü derileri temizlediği için ve matlaştırıp  rahatlattığı için mutluyum. Bakalım siyah noktaların ayrı bir cumhuriyet kurduğu burnumda durumlar nasıl?




Burnumun ortasında bu nasıl bir cumhuriyet? Seninki nasıl bir hakimiyet? Ben anlamadım...
Gördüğünüz gibi geçmemiş.Ama yıldım mı?

ASLA!



Black Mask ya da Siyah maske...Yıktı geçti ortalığı. Zaten işe yaramıyor. Onu biliyoruz. Ama gözeneklerim neem maskla bu kadar açılmışken bir de üstüne bunu patlatsam neler olur acaba?


Tüm yüzüme sürdüm. Evet, yürek yedim. Evet, risk budur. 


Bunun kuruması 20dk sürdü ve ilk sürdüğümde cildim hayvanat gibi yandı. Alev alev.. Yıkamayı düşündüm ama "dayan Çilem" dedim.Sen bu yola tek çıkmadın. Seni okuyanlar var....


Maskeyi soyarak temizledim. Allah razı olsun 2 tane siyah noktamı almış. Diğerleri olduğu gibi yerlerinde duruyor. Olsun, yalan da olsa aşkın güzeldi be gülüm!
Ve bir gül sebepsizce kanar.....




2 tane siyah noktayı gördünüz mü? Onca emeğin sonu bu oldu. He bu arada sağ olsun siyah maske yüzümde bir tane bile tüy bırakmadı.İnş yerine yenileri sakal gibi çıkmaz. Çıkarsa poponu keserim gutto black mask.


Bir deneysel çalışmanın daha sonuna geldik...

Esen kalın.

Umut dolu kalın.


Yorumlar

  1. Çok eğlenceli bir yazıydı başlığa hala gülenze 😂 bi de o beyaz noktadır siyah nokta olsa duramazsın bence ❤ neem mask denemeye değer 👌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sggsgshaj lanet olası renkli noktalar😅

      Sil
  2. Yaa yazının başından o kil maskelerine kinli olduğumdan dedim keesin işe yaramamıştır dedim. Hatta benim alerjim mi var nedir veya ters mi etki yapıyo anlamadım. Bu tarz ürünler kullandıktan sonra yüzüm kıpkırmızı olup küçük küçük sivilceler çıkartıyo �� bi de o siyah maskeyi bilerek mi çok nce sürdün? Normalde katran gibi ya��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O siyah maskenin yapısı öyle. Tam simsiyah olmuyor. :)

      Sil
  3. Yazını çok beğendim ve okurken çok keyif aldım. Eğlenceli bir yazı olmuş.❤:) Siyah noktalarla savaşmak için neler yapmıyoruz ki ;)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar tatlı bir dille anlatmışsın herşeyi. Diadermine bantlarını öneririm canım 💋

    YanıtlaSil
  5. merhaba, öncelikle yazın çok keyifliydi :) siyah noktalar için yves roche'nin bir maskesini gördüm yeni ve almayı düşünüyorum,siyah noktaları derinlemesine temizlediğini söylüyor hatt başka vaatleri de var:P daha önce sen de hiç bakmış mıydın maskelerine yves roche'nin bilmiyorum ama ürünlerine dair genel fikrini nedir merak ediyorum :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder