Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Hediyeli Rossmann Alışverişim (Güneş gözlüğü takan sarı kafa emojisi gelmeli buraya )

Snapchat'ten takip edenler biliyor. Dün Rossmann'dan alışveriş yaptım ve bana hediye bir ürün verdiler.💃 Sanki Nars'ın marka elçisi seçilmişim gibi sevindim.😂 Şimdi aldıklarıma geçelim.



🎸Rival de Loop Aktif kömür peeling jeli (Tekrar geldiğini görünce gözlerimden kalpler çıkararak aldim)

🎸Rival de loop makyaj temizleme suyu (Daha önce görmüştüm ve kimseyi inandiramamistim böyle bir ürünün varlığına. Alın işte dedim dedim noldu? Geri gelmiş 😍) 

🎸Rival de Loop yüz yıkama jeli(Hediye ürün buydu. 50tl üzeri alışverişe hediye çarki döndürmemizi istediler. Bana aslında sıvı sabun çıktı ama ben orda arkadaşıma " keşke jel çıksaydı jelim bitmişti" dedim ve bana jeli verdiler afaffshajs 😅


. 


🎸Isana argan yağı ve erik çekirdeği içerikli şampuan ve saç maskesi.

🌼Tamamen cruelty free bir alışveriş yaptığım için çok mutlu oldum. Bitenlerin yerini hep hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar dolduruyor. Hiç de zor değilmiş ya 💃💃

Ürünler hakkındaki detaylı görüşlerimi kullandıkça yazacağım tabi ki. Bu şimdilik öyle bir fragman olsun. Bugün cıvıl cıvıl içim! O yüzden popomda kurt varmış gibi dayanamadım hemen yazayım dedim asdfghj.

Bir yüz yıkama jeli bile bu kadar mutlu ediyor beni. Yani şu jel yüzünden 2 gündür mutluyum resmen ahahha. Te allam ya :D 

Neyse bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Yorumlar