Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

"Kutu Kutu Moda" Moda Kutusu Açılımı

 



Kutu açılımı videosu izleme fetiştimi biliyorsunuz artık asdfg. Yazısı bana video kadar zevk vermese de seveni vardır diye 2. kutu açılımı yazıma başlıyoruuummm!!!
Bendeki moda kutusu. Çok dırdır etmeden hemencik kutu içeriğine geçiyorum.


Takılar! Kutu içeriği tamamen sürpriz oluyor, siz sadece konsepti belirliyorsunuz alırken. Bileklik ve yüzük her ne kadar benim tarzım olmasa da anahtarlık inanılmaz hoşuma gitti. Hemencik taktım anahtarların yanına. 


Kutudan çıkan bir diğer ürün ise bu "şey"di. Ben bunu ilk görünce çaydanlık altına vs konan nihale sandım meğerse duvar süsüymüş. O üstündeki sarı bant da çift taraflı yapışkan bantmış.


Resmen bu arkadaşın gelip duvarıma konması için boş bırakmışım gibi yerine cuk oturdu. Rengi de odamla ve duvarla gayet uyumlu oldu. 


E moda kutusu adı üstünde. Tabi ki kıyafet olacak içinde yani. Galaksi taytı çıksın diye açtım ama içinden kazak çıktı. Neyse ki yakasını inanılmaz beğendim. Taytla giyerim, tam bu mevsimlerin kıyafeti. Çok kalın değil. Bu arada moda kutusu satın alırken beden ölçülerinizi giriyorsunuz. Yani kötü bir sürprizle karşılaşma olasılığınız yok. :D


Kumaşını görün diye dibine girelim.


Bu da yakası. Çok şık ama değil mi?



Onun dışında üstte gördüğünüz dantelli kısa kollu tişort ve kutuda en ama en sevdiğim ürün olan çanta çıktı. Çantaya gerçekten bayıldım. Kot pantolon/şort, beyaz tişort ve bu çanta çok güzel olacak. 


Kutunun içeriği böyleydi, paketlemesi gayet iyiydi. Kargo da bayağı hızlıydı,2 günde geldi elime. 

Yorumlar