Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Elle Beauty Box İncelemesi



Merhabalaaaarrr! Youtube'da çılgınlar gibi kutu açılımı videoları izliyorum. Özendim ve ben de "kutu açılımı yazısı" yazmaya karar verdim. Hadi şu lanet yazıyı başlayalım. 


Elle beauty box, anladığım kadarıyla aylık çıkan bir kutu değil. Henüz bir tane çıkarmışlar. Devamı gelecek mi muallakta. Fiyatı kargoyla beraber 57tl'ye denk geliyor. Yazının sonuna linkini koyacağım. Şimdi kutunun içindeki 10 tane ürüne yakından bakalım.


1) Cosmen DD Krem SPF 50



Ben zaten her gün 50 faktörlük güneş kremi kullanan biriyim. Bu da işime geldi açıkçası. Fakat rengi gerçekten değişik. Tupturuncu ve insanı anında Donald Trump'a dönüştürüyor. Kışın iyice Drogba'dan hallice olduğum dönemlerde işimi görür diye düşünüyorum. Şimdilik kutusuyla beraber çekmecede dursun bakalım.

2) Gliss Magnificent Strenght Şampuan



Cansız ve zayıf saçlara güç vermeyi vadediyormuş. Denemedim daha. O yüzden geçiyorum.

3) Avon 4'lü göz farı (Au Naturale) ve Avon True Matte Lipstick (Marvelous Mocha)



Far paletinin pigmenti beni şoklara uğrattı. Avondan beklemezdim bunu. Tabi ben fotoğrafı kullanmadan önce çektim. Paletin aynası da var ve ambalajı da güzel. Renkleri gördüğünüz gibi mat. Öff farı geçiyorum RUJU KONUŞMAMIZ LAZIM! Dışı süet gibi çok güzel bir his veriyor insana. Rengi ise gerçekten aşırı iyi. Avon'a bi haller olmuş. Aynen devam kanka.


4) Biotherm Blue Theraphy Serum-In-Oil Nigth




Kutuda dikkatimi çekmeyen tek ürün buydu. Ben aşkım sevgilim Atelier Rebul'un serumu kullandığım için buna bakmadım bile. Direkt anneme postaladım. Bu gece serumumun amacı kuru ve karma ciltleri nemlendirmekmiş. İyi, annemin cildini nemlendirsin. :D

5) Nuxe Huile Prodigieuse Kuru Yağ



Yağın ismini yazana kadar Arog'da kaleye geçen Özkan Uğur'un elleri gibi oldu ellerim. Te allam... Nuxe kuru yağ bu paketi almamdaki ikinci sebepti. Yüze, vücuda ve saça sürülen bir ürün bu. Ben kesinlike yüzüm yağ süremediğim için bu arkadaşı dün saçlarımda denedim. O kadar az almıştım ki elime o bile yetti benim sık saçlarıma. Dolgunluğu hemen hissettiriyor. Hayvan deneyleri konusunu araştırıp, eğer deney yapmıyorlarsa almak istiyorum orijinal boyunu. 

Edit: NUXE HAYVAN DENEYLERİ YAPMIYORMUŞ!

6) Clinique Aromatics in Black

 İtalyan bergamot, laden reçinesi ve egzotik çiçek kokularının biileşimiymiş. Valla neyin birleşimi olursa olsun umrumda değil, benim tenimde hiç kalıcı olmadı. A101'den aldığım sansiro marka vücut spreyı buna bin basar. 

7) Benefit Benetint 


Kutuyu sırf bunun için aldım. Minnacık bir şey geldi ama uzuuun süre kullanacağım gibi. O tatlı tatlı utanç kızarıklığını ya da deniz kenarında yanan yanacıklarımızın doğallığını accık bir miktarı vermeye yetıyor. Kokusu bildiğiniz gül gibi. Olsun, değer. 


8) Nip+Fab Glycolic Fix Günlük Temizleme Pedi



Bu arkadaş sadece Watsons'ta satılıyormuş. Watsons'ı boykot ettiğim için çok bir şey yazmak istemiyorum. Galiba bu kutuyu satın alarak Watsons'a para kazandırmış oldum. Hiç böyle düşünmemiştim. Hof içim sıkıştı. 


9) La Roche-Posey Termal Su


Cildi nemlendirip ferahlık veriyormuş. Direkt yüzüme sıkmadım ama dün makyajımı yaparken süngerimi ıslatmak için kullandım. Detaylı kullanınca tek başına incelediğim bir yazı yazarım buraya.

Kutunun içeriği bu kadardı. "Senin anlattığından bir şey anlamadık be ne diyon?" diyenler için kutu içinden çıkan ve birtakım insanların ürünler hakkında düşüncelerinin yazılı olduğu kağıtların fotoğrafını bırakıyorum yazının sonuna. (Öehh ne uzun cümle oldu lanet olsun.)

  Ürünlerin yanında bir sürü de indirip kuponu koymuşlar. En çok dikkatimi çeken ise Benefit kaş barından %50 indirim oldu. 


Ürünlerin miktarları da şu şekilde; 



  • Cosmed, DD Krem SPF 50 40 ML / Light
  • Avon, True 4’lü Göz Farı (Au Naturale)
  • Avon, True Perfectly Matte Ruj (Marvelous Mocha)
  • La Roche-Posay, Termal Suyu 50 ML
  • Gliss, Magnificent Strength Şampuan 400 ML
  • Biotherm, Aquasource Everplump10 ML veya Biotherm Blue Serum-in-Oi 10 ML
  • Nuxe, Huile Prodigieuse Kuru Yağ 4 ML 
  • Clinique, Aromatics In Black Parfüm 4 ML
  • Benefit, Benetint Sıvı Allık 2,5 ML
  • Nip+Fab Glycolic Fix 5 Adet Günlük Temizleme Pedi

İndirim Kuponları

  • Benefit kaş bar hizmeti size özel %50 indirim kuponu (Belirli Sephora mağazalarında geçerli )
  • Biotherm ürünlerinde %10 inidirim kuponu (Belirli Sephora mağazalarında geçerli )
  • Clinique.com.tr de kullanabileceğiniz %20 indirim kuponu
  • İndirim kuponları belli 31 Mart 2017 tarihine kadar geçerlidir.


Kutudan satın almak için TIK!

Şimdilik hoşçakalıın!











Yorumlar