Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Isana 7 bitkili şampuan ve Isana boyalı saçlar için saç kremi



Herkese merhaba gencolar! Hayvanlar üzerinde deney yapmayan şampuan arayışındayken kendimi Rossmann'da buldum.Isana sevdiğimiz bi abimiz olduğu için şampuanını ve saç kremini de denemek istedim. 

Öncelikle isana hayvan testi yapmayan bir marka ve 10 liradan ucuza şampuan alamadığımız bu devirde ben bunların tanesini 5 liraya aldım. Her gün yıkanan bir insan olarak şampuanı içer gibi kullanan bünyeme ilaç gibi geldi bu fiyat. Ama bakalım beşer lira verip aldığım ürünler saçlarıma ne gibi etkiler yaptı?

1) Isana 7 Bitkili Şampuan



Ben bunu ilk aldığımda çok çılgın bir grip hastalığıyla baş ediyordum. Yaklaşık 2 hafta burnum tıkalı dolaştım. 2 hafta sonra duşta kokusunu alınca baygınlık geçirecektim nerdeyse. Hayatta hiç haz etmediğim TÜTÜN KOLONYASI gibi kokuyordu şampuan. Bu acı gerçekle yüzleşince burnumu kapatarak şampuanı kullanmaya devam ettim. Her şey sizler için canlarım...

Kokusunu bir kenara bırakacak olursak. Benim saçlarım çabuk yağlanıyor. Bu yüzden her gün duş alıyorum. Ama bu şampuan sanki Lush'ın big sampuanıymışçasına 2 gün idare etmemi sağladı. Yani saçları kurutuyor gençler. O yüzden kepek promlemi olanlar sakın bu şampuanı kullanma hatasına düşmesin. 

Nedir bu 7 bitki? 
    • Adaçayı
    • Biberiye
    • Papatya
    • Melisa
    • Isırgan otu
    • Öksürük otu
    • Atkuyruğu

Bu kadar güzel otları bir araya toplayıp da nasıl tütün kolonyası gibi kokmayı başarmış aklım almadı. Şimdi bu bitkilerin teker teker saçtaki faydalarına bakalım.

Adaçayı: Saça canlılık verip, saç derisinin yumuşatıp saçın sağlıklı çıkmasını sağlıyormuş.
Biberiye: Saç dökülmesini azaltıyormuş.
Papatya: Kepeği önlüyormuş.(Tekrar söyleyeyim saçları çok kurutuyor. Kepek sorunu olanların kullanmasını mantıklı bulmuyorum.  "5 lira verip denerim nolceeek" derseniz de bana yazın sonuçları. Yazıyı güncellerim. )
Isırganotu: Saçın geç yağlanmasını sağlıyormuş.
Atkuyruğu: Saç uzamasını hızlandırıyormuş 


Bu sampuan saçıma herhangi bir hacim ya da parlaklık vermedi ama krem kullanmadığımda bile kolay tarama sağladı ve yumuşacık yaptı.

Saçlarımın çılgınlar gibi döküldüğü bir dönemde kullanmıştım. Ne yazık ki saç dökülmeme hiçbir faydası olmadı. Ben de "ehh yeter be" dedim ve gidip beş parmak kestirdim saçlarımın uçlarını. Daha sonra kestirmenin de etkisiyle kullandığım başka bir şampuan sayesinde dökülmelerim çok azaldı ama bu başka bir yazının konusu. :D


2) Isana Boyalı Saçlar İçin Saç Kremi






Saçlarımı en son 5-6 ay önce boyamama rağmen gittim ve bunu aldım. Boya saçlarımdan tamamen akmıştı zaten ama annemle ortak kullandığımız için saç kremlerini, hayırlı bir evlat olarak annemi düşünerek aldım ben de. :D

Benim saçlarımda ekstra bir yumuşaklık, ne bileyim efendim tararken tel tel saçlarımı açma etkisi olmadı bunun. Duştayken her şey çok güzel, ipek gibi saçalrım elime geliyor. Duştan çıkı havluyla saçlarımın nemini alınca ve tarama aşamasına geçinde öyle ahım şahım bir etkisini görmedim. Üstteki şampuan tek başına tek tek açıyor saçlarımı ama bunu kullanınca tüm büyü yok oluyor... -_-

Ama durun! ANNEM BU KREME BAYILDI. Ben kalın telli, balta girmemiş ormandan hallice ve dalgalı ve çabuk yağlanan saçlara sahibim. Annem de tam tersi; seyrek, ince telli, kıvırcık, kuru ve kızıl saçlara sahip. Annemin saçlarını yumuşatıp , kolay taramasını sağladı. O kıvırcık saçları açtı bu krem, öyle söyleyeyim size. 

Bu iki ürün de silikon ve paraben içermiyor. Şampuanı çok beğenmeme rağmen kokusu yüzünden tekrar almayacağım. Saç kemini de annem alsın artık, bizim frekansımız tutmadı. Isana ürünlerini Rossmann'larda bulabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. "Bu kız napıyor, bloga pek uğramıyor." diyenler için instagram adresimi bırakayım şuraya. Burda daha aktif olamaya çalışacağım. Bir sonraki yazıda görüşmek üzereeeeee!

Yorumlar

  1. Meslektaşım bana da beklerim https://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder