Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Yeni bir marka! The Pink Ellys makyaj ürünlerini inceleyelim.

  Hellüüü! 2 gün önce dünyanın en ponçik kargosunu aldım. Hemen beraber bakalım.


Yahu şu üstteki fotoğraftaki abla aynı Kısmetse Olur'daki Ayça'ya benzemiyor mu? Ahahhaha. Her zaman belgesel izlerim , kanal gezerken gördüm o programı da zaten. Öhöm. ( Fırsat buldukça izledi. )


  Neler neler var bu kutunun içinde tek tek bakacağız. Ürünlere geçmeden önce içinize soğuk su serpecek bir haber vereceğim. Bu marka hayvanlar üzerinde deney yapmıyor ve ürünleri paraben içermiyor. Keyfiniz yerine geldiğine göre açın en sevdiğiniz şarkıyı ve yazının kalanını öyle okuyun - buraya dans eden adam emojisi gelecek-


     Kutunun içindekileri çıkardığımda ise gördüklerim bir tane far paleti, krem allık&aydınlatıcı , krem fondöten&kapatıcı , stick mat ruj, göz fırçasıydı. Bugün ürünlerin hepsini kullanarak makyaj yaptım. Ona göre gözlemlerimi sizle paylaşacağım. İlk olarak far paletine bakalım.



     Gördüğünüz gibi sıcak alt tonlu renklerden oluşan bir palet. Farlar yapı olarak cidden çok yumuşak, sürümü kolay. Tozutma, tabi ki mevcut. Sevgili Elly'ciğimiz far paletinin içine bize bir not bırakmış. "Güzellik, gözlerinin içinin parlamasıdır." Öyle midir cidden? Günümüzde malesef bu düşünceye sahip çok az insan var Elly. Keşke herkes senin gibi düşünebilse.


  
     Direkt gözüme çarpan farların duruşunu göstereyim. Ben bugün yaptığım makyajda en baştaki gri alt tonlu kahverengi farı ve onun yanındaki hardal rengi farı kullandım. Kalıcılıkları hiç de fena değildi. Daha iyi fikir edinmeniz için bir markaya benzetecek olursam eğer... Makeup Revolution'ın farlarına benzettim ben yapısını.



Farların dibine de girelim tam olsun ama değil mi? Bu arada farlar talc içeriyor ne yazık ki. Uyarımı da yapayım. Şimdiii sıradaa krem ürünler var! 


Ay burda da Kısmetse Olur'daki ayça göz kırptı bize asdfgh.


Şu görüntüye kıydım arkadaşlar. Evet, kıydım ve kullandım. :( Parlak aydınlatıcı kısmına bakar mısınız? Ayna gibi mübarek! <3<3<3<3 Aydınlatıcı kısmı bana yakışmadı. Esmer olduğum için yüzümde şerit halinde kaldı. Allık ise doğal bir pembelik verdi lakin kalıcılığı 3 saati geçmedi. :( 





Bu terlemiş ürün de fondöten&kapatıcı ürünüymüş. Fondöten kısmı bana çok koyu , kapatıcı kısmı da çok açık geldiği için itiraf ediyorum bu ürünü sürüp dışarı çıkmadım. Denediğimde ise çok yoğun bir yapısı var.Kapatıcı kısmı çizgilere dolma yapıyor. Göz altında pudra kullanmadığım için bilemiciim belki pudrayla sabitlenirse o sorun ortadan kalkar. Kokusu da biraz oyun hamuru gibi geldi bana. Komple yüze sürmek için uygun bir ürün olduğunu sanmıyorum ama kontür ürünü olarak kullanılabilir. Kızlaaar eğer öyle bir şey yaparsanız nolur bana da ulaşın. Nasıl kullanacağımı bilemedim bu ürünü. 

Şimdii en sevdiğim kısma geçiyoruz!



Rujlar! ( Bir tane de far fırçası var ama onu açmadım kuzucuklar. Çünkü elimde o işlevi gören 2 tane far fırçası vardı. Göz kapağına sürülen farın yoğunluğunu arttırmak istediğimizde bu tarzda ucu olan fırçalar kullanıyoruz. Yahu siz benden daha iyi biliyorsunuz konuşturuyorsunuz burda beni aaa)



Sol baştan sayalım! Chestnut-Cherry-Strawberry. Ayy, üstünde de yazıyormuş zaten fotoğrafta. :) Rujlar beklediğimden de iyi çıktı Rıza Baba. Bir kere en güzel özelliği kalemtıraşla falan uğraştırmıyor. Alttan çeviriyorsunuz hoop üstten çıkıyor. Sürümü de çok kolay zaten ince olduğu için. Yapısına tamamen mat dersem yalan olur. İlk sürüşte kremsi dokuya sahip ama 10 dk geçtiğinde dudakla bütünleşip hafif bir ışıltı veriyor. Yani demem o ki ne parlak ne mat. Kesinlikle dudağı kurutmuyor, bu havaların ruju budur! İnanın, tüm samimiyetimle söylüyorum ki bu rujlar EF-SA-NE!


İçlerinden en çok chestnut rengini sevdim. 


Vee ban yakışmayan bir renkle devam ediyoruz. :D Strawberry! 


Kırmızı ruj süreceksem tamamen mat olmasını tercih ediyorum ben. Belki o yüzden yakıştıramadım kendime. Rujların yapıları renklere göre değişmiyor,içiniz rahat olsun o konuda.


İkinci favorim de cherry oldu. Sabah, akşam, yaz,kış fark etmiyor benim için. Koyu ruj insanı olduğumdan bu rengi tabi ki beğenecektim. Kısacası The pink Elly'den bir ürün alacaksanız rujlarını kesinlikle ama kesinlikle deneyin. Peki bu ürünlere nerden ulaşabilirsiniz? 


  • The pink Ellys 10 gün içinde Cosmohome 'un internet sitesinde satışta olacak. 



  • Bu da markanın instagram hesabı. TIK!  Kendilerinin çok tatlı bir müşteri hizmetleri var. Marka ile aklınıza takılan bir şey olursa DM yoluyla ulaşabilirsiniz. 

  • Eğer bana ulaşmak isterseniz de yorumlardan ya da daha aktif olduğum instagra hesabımdan buyrunuzzz!



ŞİMDİLİK HOŞÇAKALIN!!








Yorumlar

  1. Tatlı dilini severim seniiin ❤ güle güle kullan kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen cansın! Teşekkürederim tavşancık 🐰❣

      Sil
  2. Çok tatlış ve ponçik bir yazı olmuş, ellerinize sağlık ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim 🍁💕

      Sil
  3. kozmetikçim  bu makale çok iyi beğendim kozmetik malzemeleri hakkında çok bilgi var bence

    YanıtlaSil

Yorum Gönder