Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

İstek köşesi: Kaşlarım ( Nesini beğendiniz acaba? :D )

Cidden şaşırdım. Hani öyle kendimi övdürmek için falan değil. Çünkü çevremde yıllarca kaşlarımın çirkinliği konuşuldu. Dümdüz olması, kalınlığı, uçlarını dik dik olması falan. Ama instagramda ne zaman makyaj videosu atsam dmden mutlaka en az 2 tane mesaj alıyorum kaşlarım hakkında. Ve bu mesajlar " nerde aldırıyorsun, kaş kalemin  ne, nasıl tarif ediyorsun kuaföre" vs. oldu. Tabi ben de bu mesajlardan sonra Adnan Oktar gibi özgüven dolup bu yazıyı yazmaya karar verdim. İligi Adnan Oktar videosu da bu asdfgh.



Yazının başında sizleri sağ kaşımla selamlıyorum. Kuaföre gidiyorum, diyorum ki " Nolur incletme ablacım, sadece çıkanları al." Bu kadar. :D Yazı bitti falan diyormuşum asdfgh. Kavis istemeyip, uçlara doğru çok hafif inceltip kalkık görünüm vermesini istiyorum. "NE DİYON ÇİLEM?" diyenler fotoğrafımı göstersin. 




Gördüğünüz gibi kaşlarımın uçları çılgınlar gibi halay çekiyor. Bu olay genetik. Böyle olmasından yıllarca nefret ettim ama yapacak bir şey yok benim parçam. Bu halay çeken arkadaşları da yukarı taratıp kaş hizamla aynı olacak şekilde kestiriyorum. 

   Antalya'da yaşayanlar için gittiğim güzellik salonu bu. Buraya gidiyorsunuz "Muhabbet Hanım" diyorsunuz. Sonra koltuğa oturup yolunuyorsunuz güzel bir şekilde. Sponsorlu bir yazı gibi oldu ama Muhabbet Hanım benim adımı bile bilmez asdfgh.  Aslında bu güzellik salonunu hiç sevmiyorum çünkü dışarıya bir masa koymuşlar, 50586 tane erkek, çalışan kızlar kafe ortamı yaratmış. Sonra ne zaman gitsem kasada en az 3 tane erkek oluyor. Cinsiyetçilik yapmak istemem ama ben elin adamına "komple ağda olacaktı" demek zorunda mıyım? ZORUNDA MIYAM?! Sinirlendim, neyse devam edelim.

Önce uyarayım. Kaşlarımın fotoğrafını koydum ki ilgisini çeken okusun. Şekli beğenmeyen devam etmesin çünkü bu bir kaş nasıl doldurulur yazısı değil. Ben napıyorum onu anlattım. " SANA MI SORCAM BEĞĞ" diyenleri blogumdaki başka yazılara alabilirim. Ya da şu şarkıyı dinleyin, ben sardım bu ara çok güzel.


Kuaförden sonrası bende. Bunlar benim tüm kaş ürünlerim. Aslında şu gosh kalem annemin. Bir tane de kaş farım var o sonradan aklıma geldi. Ya tamam tamam bunlar benim tüm kaş ürünlerim değil. :( Devam ediyorum.


Daha önce kullandığım gosh kaş jelim bitince fırçasını yıkadım. Önce bu arkadaşla kaşlarımı aşağıya doğru tarıyorum. Köşe kısımları boş, küsmüşler. ( Kaş küsmesi ) O boş kısımları maybelline stain brow kaş kalemiyle dolduruyorum. Halay çeken uç kısımlarımı da yukarı doğru pıt pıt yapıp bırakıyorum.Dilerseniz instagrama kısacık bir video atabilirim. 

Neyse,  özellikle bu kalemden bahsedeyim önce. Bir tarafı standart kaş kalemi, diğer tarafı biraz ilginç. Daha detaylı bakalım aşağıdaki fotoğrafta. (Maybelline Satin Brow)


Şu sünger uca dikkatli bakın. Bu arkadaşın bir de kapağı vardı ve ben kaybettim. Yani kalemin tüm özelliği gitti çünkü ürün kapağın içinde. Siz ucu kapağın içine bastırıyorsunuz sonra hooop kaşlara. Benim kaş rengim koyu kahve ve bu renk küllü açık kahverengi. İnanın absürd durmuyor ve kaşlarımı saç rengime daha yakınlaştırıyor(du) rahmetli. Kaş ürünlerinizi saç renginize göre seçerseniz daha doğru olur bence.


Şimdiii geldik kaş maskaralarına. Şu an elimde tane var. O yüzden ikisini kıyaslayacağım. Başta essence i çok beğenmiştim ve fırçasının küçüklüğü hoşuma gitmişti. Ama artık büyük fırçaları tercih ediyorum çünkü hallahımm nasıl uzun sürüyor essence i kaşıma sürmek! Boya babam boya! 10 saat uğraşıyorum. Nyx accık daha büyük essence den ama o da çok sıvı ya. Kaşımın üstüne altına her yere bulaşıyor ve geç kuruyor. Tutuculuk olarak essenceden daha iyi bu arada. 

Daha önce gosh kullanmıştım. Onun fırçasını gördünüz üstte, çok güzeldi ama ne yazık ki sıfır kalıcılık. 


"Bu ne mana" demeden önce dinleyin. Bundan sonra yazacaklarım için sorumluluk kabul etmiyorum çünkü bir dudak ürününü kaş altıma sürüyorum... (Boynu bükük emoji) 
Ben bunu göz kalemi sanıp aldım. Sonra da bayağı bir sövdüm böyle sert göz kalemi mi olur diye. Meğerse dudak kalemiymiş... Bu renk dudağı olan varsa kendisini ziyaret etmek isterim. Lütfen bana gezegen adresini at. 
Sonra instagramda birisinde gördüm bu kalemi. Benimle aynı hatayı yapıp almış ve rengini belli etmek istediği rujların altına primer olarak sürüyormuş. Bayağı zekice geldi bana. 1 yaptım, 2 yaptım... Öehh 3 olmadı. Kim uğraşcak bunla dedim. 


Çöpe atamazdım. Çünkü TÜKETMİYORUZ! Ben de kaş altıma sürüp parmağımda dağıtıyorum. Böylece aydınlık bir görüntü vermiş oluyor. BEYİN BEDAVEA!


Unuttuğum arakadaş bu. Maybelline satin browu alana kadar bunu kullanıyordum. Sonra o gelince bunu aldattım. 


H&M den yılbaşında almıştım. Ara ara bakın hep çıkarıyor böyle şeyler. ( 5 tl -dans eden adam emojisi-) İçindeki fırçadan ziyade bir de kaş tarağı vardı onu da tabi ki KAYBETTİM. Şu beyaz olan arkadaşı kaşlarıma sürüyorum. sonra o iki farı kendı fırçasıyla karıştırıp yukarda anlattığım gibi kaşlarımı doldurup kaş maskaramla sabitliyorum. 

O beyaz şey, farın dökülmemesini sağlıyor bu arada. Maybelline hakkın rahmetine kavuştuğu için eski sevgilim H&M fara geri döndüm. 



Şaka bir yana benden istediğiniz başka yazılar olursa mutlaka söyleyin. İstek doğrultusunda yazı yazmak çok daha mutlu ediyor beni. Bir de kaşlarımı beğendiğiniz için teşekkür ederim. -dans eden adam emojisi gelene kadar direneceğim.- Zor  bir dönem geçiriyorum ve sizler sayesinde kafam dağılıyor. Yanımda olduğunuz için teşekkür ederim. HOŞÇAKALIN <3 

Son olarak eğer siz de bir kaçış yolu arıyorsanız sürekli. Belki bu size yardımcı olabilir biraz. Bana iyi geliyor.

Yorumlar