Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Bizim Neden Yok? Paul&Joe

  


Accık gecikmeli bir yazı oldu gençler, kusra bakmayın. Şimdi bir kısmınızı ( diğer kısım zaten biliyor) dünyanın eeeeen ponçik markasıyla tanıştıracağım. 

               

Şimdiii, makyaj malzemelerinin tipinden de anladığınız üzere bu marka kore markasıymış. Kedilere kafayı takmış çılgın bir tasarımcının ellerine vermişler ve " yürü ya kulum" demişler. Yürümüş.... 


Ülkemizde yok diye her ürününe ayılıp bayılacak değilim. -_-  Mesela ojelerinin şişesi çok efso olsa da bence bir milyoncuda satılan üstünde "meyve kokulu" yazan ama kimyasal kokan ojelere benziyor. Öehh be ne cümle yazdım. Ben yoruldum valla. Devam ediyor ve daha teknik konulara giriyorum.

Çok acayip bir siteye sahipler. İngilizcesi mobilden açılmıyor zaten. Amaaan açmayıverin. Kedilerle uğraşmaktan adam akıllı site tasarımı yapamamışlar. Ben de dedim ki bunlara mail atıp neymiş ne değilmiş her şeyi sorayım. 


Sorudğum soruları ve alabildiğim cevapları yazıyorum madde haline.

  1. Hayvanlar üzerinde deney yapıyor mu? Cevap: Hayır
  2. Türkiye'ye gelmeyi düşünüyor mu? Cevap: Hayır
  3. Ürünlerde paraben var mı? Bu soruma cevap verilmedi. 
  4. Satışta olduğu sitelerde çok az ürün çeşidi var stok yenilemeyi düşünüyor musunuz? Bu soruma cevap verilmedi.
  5. Gelirlerinizin bir kısmını hayvanlar için kullandınız mı? Bu soruma cevap verilmedi.



Boş boş bi dünya şey yazıp sorularımın yarısını cevaplamadılar. Birkaç tane video izledim ürünler hakkında bilgi sahibi olmak için. Yabancı youtuberlar ayılıp bayılmış her ürününe. Kendi youtuberlarımız da her ürüne ayılıp bayıldığı için bilemiciim ne kadar güvenilirler. En iyisi ben sizin için değişik olan ürünleri şööylee bir uzaktan inceleyeyim. Hatta beraber inceleyelim kamoooonnn!


Şimdi bu adamlar parayı zaten kırmış. Milleti daha fazla nasıl soyup soğana çevirebiliriz diye düşünmüşler utanmadan ve saçma sapan bir fikir bulmuşlar. Üstte gördüğünüz ürün var ya., heh işte o ürünlerin tamamını ayrı ayrı alıyorsunuz. Nasıl mı?  

 

Önce kutusunu alıyorsunuz.


Sonra içine koyacağınız kedili allık/far/aydınlatıcı ne aldıysanız artık onlarla tek tek alarak dolduruyorsunuz. Sonra da fırça vs alırsınız. Ayyy bu ne beee!? Sinirlendim yine. Bana bak kedici çılgın tasarımcı, vallahi poponu keserim. Bu insanları soyamazsın sen?!






Yalnız makyaj malzemelerine aşık olup yazının başından beri kıskançlıktan gömüyorum firmayı. Napayım ya onlar da bana doğru düzgün cevap verselermiş.




Krem falan da üretiyorlar. E yani Kore markası olur da bakım ürünü üretmez mi? En güzelini üretir. (Kısa kes Çilem nerden alabiliriz bunları dediğiniz an yazının sonuna uçun!)


Hala yazıyı okumaya devam eden kaldıysa bitmek üzere canlar. 



Adamlar yapmış ama ya. Tasarım ne kadar önemli değil mi? Neyse şimdii geldik asıl önemli konuya. "NERDE SATILIYOR?" 

Kore'de satılıyor diyip yazıyı bitiriy... Şaka şaka. Aha burda! Bu siteden satın alabilirsiniz ama dediğim gibi pek ürün çeşidi yok. Yine de güzel şeyler var. Gümrüğe takılmıyor genelde bu siteden gelen kargolar ama siz yine de kendilerine mail atıp kargonun üstüne makyaj malzemesi yazmamalarını isteyin. 

Ben sipariş vermedim. Çünkü dolardır, eurodur maşallah arşa değdi. Son olarak Paul&Joe sadece kozmetik markası değil. Paraya doymuyor anam bunlar. Gözlüktür, kıyafettir...  Vakko ve Modacruz'da satılan kıyafetler var. 1000 tlye tişört satıyor adamlar. Hemen kaptım ben falan diyormuşum.

Yine çenem düştü.  Pek yararlı bir yazı olmadı farkındayım ama inanın ulaşabildiğim tüm bilgiler bunlar. Hoşçakalınn!

Yorumlar