Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Sivilceler & Lekeler nasıl geçer? / Gelin biraz konuşalım

  Günaydın tatlışlar. Ben bu yazıyı yayınladığımda büyük ihtimalle günaydın faslından fersah fersah uzat olacağız. Bu aralar o kadar çok mesaj alıyorum ki bu konuyla ilgili... İçerik aynen şu " Çilem abla cildin çok güzel benim iğrenç ne kullanayım?"
   Öncelikle mesaj atanların yaş aralığı 11-16 arası. Veee benim cildim de çok güzel falan değil. Görüntünün güzel olması için fotoğraf üzerinde oynamalar yapıyorum. Çünkü orda göstermek istediğim cildim değil makyajım oluyor. Asıl konumuza dönecek olursam "KIZLAR Bİ BİSMMM SAKİN OLUN DAHA KAÇ YAŞINDASINIZ!!""
   12 yaşından 16 yaşıma kadar heep alnımda sivilceler çıkıyordu. Hele ki regl dönemleri -.- Doktorlar hep uhu gibi bir ilaç veriyordu geçsin diye ama gram işe yaramıyor. Kötü haber! Ergenlik sivilcesine hiçbir şeyin etkisi yok. Ama iyi haber de var. SU İÇİN! 16 Yaşında çılgınlar gibi Gossip Girl izliyordum ve izlerken de " Bu kızlar niye bu kadar zayıf " diyerek ağlıyordum. Ölümcül bir diyete başladım ve 2 ayda 8 kilo verdim. Ama bu 2 ayda her gün en az 2 lt su içiyordum. Cildim o kadar güzel olmuştu ki anlatamam. Su çok önemli , su dehşet önemli.
   "Lekelere napıcaz , bize bir şey öner" derseniz herkese de dediğim gibi size "DOKTORA GİDİN!" derim. Ama bu yazımda sizlere benim neler yaptığımı ve küçük küçük notlar vereceğim.


     Güneş Kremi sürmeyi kesinlikle yaz kış aksatmıyoruz.  Lekelenmenin en büyük sebebi güneş kremi sürmemek. Cildiniz özellikle lekelenmeye müsaitse mutlaka ama mutlaka 50 faktörlük güneş kremlerini yanınızdan ayırmayın ve 3 saatte bir yenileyin.



     Eğer makyaj yapıyorsanız fırça temizliğine çok dikkat etmeniz lazım. Mümkünse 2 kullanımdan sonra beyaz sabunla köpürte köpürte yıkayın. Gün içinde de elinizi yüzünüze değdirmeyin. Eldeki mikroplar hiçbir yerde yok.



   Şimdiii geldik asıl meseleye. Ben yüzümü sabah akşam bu jelle yıkıyorum. Migrostan almıştım ve dermatologumun da önerdiği bir ürün. Yüzümü köpürte köpürte yıkıyorum ve sonrasında kağıt mendille siliyorum. 


            Eskiden Garnier ın bu toniğini kullanıyordum. Önce makyajımı bunla temizleyip daha sonra yüz yıkama jelimle yüzümü yıkıyordum. Ama daha sonra doktorum bana eczanede hazırlanan bir tonik verdi. Doktora gidin diye boşuna demiyorum değil miii? Her cilt tipine ayrı işlem yapılıyor.


   Bu da şu an kullandığım çok gizli tonik. :D


    Sivilceli cilt tipine sahip insanların yaptığı en büyük hata cildi nemlendirmemek. Arkadaşlar her cilt tipinin nemlendiriciye ihtiyacı vardır. Ama eğer yağlı cilde sahipseniz ve sivilce probleminiz varsa su bazlı nemlendiricileri tercih etmelisiniz. Ben Ceradolin kullanıyorum, eczaneden almıştım. Ama Neutrogena nın da daha uygun fiyatlı su bazlı nemlendiricisi var diye biliyorum. 


     Kullandığım tüm kremleri koymak istemedim. Çünkü çoğunu reçeteyle aldım. Yani bunlar ilaç. "aaa Çilem kullanıyormus biz de alalım" demenizi istemem. Yazımın başından beri söylediğim gibi mutlaka cildiyeye gidin. Hatta kadın doğuma da gidin. Bu konuya yazımın sonunda değineceğim tekrar. İmex ve Azeldem i çoğunuz biliyorsunuzdur. İmex i her sabah yüzümü jelle yıkadıktan sonra sürüyorum. Azeldem i ise her gece başka bir kremle dönüşümlü olarak yine yüzümü jelle yıkadıktan sonra sürüyorum. Ama bu benim tedavim.





     Cildim çok bozuk diye üzülmeyin. Üzülecek hiçbir şey yok inanın. Size önerim kadın doğum uzmanına gidip hormon testi yaptırmanız. Bu test reglinizin 2. gününde kan yoluyla yapılıyor. Hormonal bir probleminiz olabilir. Yumurtalıklarınıza baktırın. Utanmayın böyle şeylerden. 
        Kendimden örnek vereyim. 2 sene önce hormon testi yaptırdım. Östrojen hormonum düşük çıktı. Bana 1 sene kullanmam için doğum kontrol hapı verdi doktor. Hormon seviyem 1 senede düzeldi, sivilcelerim ve lekelerim gitti, tüylerim döküldü. Ama bu arada bol bol da su içtim hep.
       İnternetten dolma bilgileri değil de bilimi kullanmanızı öneririm. Dermatologlar ve kadın doğum uzmanlarına güvenin. İnternete değil. :)


            Umarım yararlı bir yazı olmuştur. Özel sorular sormak isterseniz instagramdan mesaj atabilirsiniz. TIK! TIK!

Yorumlar