Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Love, eat, drink! (Your Wood)

 Yağmurlu bir gün, hava kapalı , hafif serin... Kendimi tumblr kızı gibi hissetmem için her ortam hazır. Şaka bir yana ben kapalı havayı inanılmaz seviyorum. Çoğu insanın aksine benim içim huzur doluyor. Çayımı yaptım, kitabımı aldım tam keyif yapacaktım ki kapı çaldı. Nerden bilebilirdim keyfime keyif katacağını?
 

   Özge hanımla instagramda tanıştım. Nasıl kibar, nasıl ilgili bir insan anlatamam. ( Süslü kargosundan bile incelik akıyor.) Her zaman emekçi kadınları destekledim. Özge hanımda bu kadınlardan biri. Sosyal ağlardaki hesapları aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz. Direkt link olarak da ekleyeceğim. Gelelim paketin içineee....


     Sunum çılgınlığı yaşadığımız şu günlerde sunumsuz kalmam çok büyük eksiklikti. (asdffgj) Ama cidden bu sunum tahtalarına içim gidiyordu. Kaliteli bir şarap, sevdiğim peynirleri koyduğum sunum tahtam... Ayy şu an gözlerimi görmeniz lazım asfadgf.


       Hemen yıkadım, güzelce kuruladım ve çayıma arkadaş ettim bu güzelliği.


      Sev, ye, iç! Keşke hiç sorunlarımız olmasa ve hayat bu döngüde devam etse değil mi? Neyse ki günlük karmaşadan kaçabileceğimiz küçük tatlı anlar yaratabiliyoruz hala. 


     Özge Hanım'a bu tatlı ve manevi değeri büyük hediye için çok teşekkür ederim. Siz de sipariş vermek isterseniz kendine doğrudan Whatsapp'ten , facebooktan ve instagramdan ulaşabilirsiniz. Siparişinizin her aşamasıyla ilgileniyor. Gönül rahatlığıyla öneriyorum bu yüzden size. 


Yorumlar