Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

" Kalemlik.com " Alışverişim

 Kozmetiğe kısa bir ara verelim. Hep ruj, hep allık, hep maskara olmaz ki ama! Eminim ki hepiniz kırtasiyeye girince kendiniz kaybediyorsunuz. Aynı durum bende de mevcut. Resim yaptığım için özellikle sulu boyalar ve eskiz defterleri beni benden alıyor...
  Belki duymuşsunuzdur Kalemlik.com 'u. Bana 85 liralık bir hediye çeki tanıdılar. Kardeşimle oturduk bilgisayar başına ve gördüğümüz her şeyi sepete atmaya başladık asdfgh. Sonra daha mantıklı düşünmeye başladık, beyin siyallerimiz normale döndü ve mantıklı bir şekilde alışverişimize tekrar başladık. :D


Aldığım ilk ürün bu şeffaf kalemlikti. Hemen anladınız neden aldığımı. :D Tabi ki de ben bunu makyaj malzemelerimi düzenlemek için aldım. Koçtaş ta falan görüyordum ama nedense 40 tl nin altına düşmüyor hiç. -.-  kalemlik.com'da 7-12 tl arası fiyatlarla bulabilirsiniz. 


Şu en öndeki boşluğa da makyaj süngerimi koyacağım. Artık en çok kullandıklarım el altında olacak. Yeahhhh!!!! Siz de bakmak isterseniz Tık! Tık!




Kargo takip aşamasından o kadar memnun kaldım ki. Siparişimin hazırlanma aşamasından takip aşamasına kadar hem mail hem de sms yoluyla bilgilendirildim. Özellikle yurtiçi kargoyu kullanmayarak gönlümü feth ettiler <3<3<3 Çok ilginç bir şey de oldu. Siparişim kargoya verildiğinde aynı anda hem mail hem sms aldım. Veee bununla da yetinmediler telefonla beni arayarak " eğer eksik gönderim" durumu söz konusu olursa bu telefondan ulaşabileceğimi ve yardımcı olacaklarını söylediler. Sizce de bir firmanın kalitesini müşteri hizmetleri göstermiyor mu? Kendilerine burdan ilk teşekkürümü iletiyorum.


Aldığım diğer ürünler de böyle. Daha doğrusu kardeşimle aldığım. Renkli kalemler, asla sönmeyen mum, lastik atan kalem, balıklı yapışkan kağıt, metalik fon kartonları ve grip kalem tabi ki de kardeşimin alışverişi. Kalemlerde gözüm var yalnız. 




 

Ben bir de ışıklı bakır tel aldım fotoğraf çekimlerimde kullanmak için. Nasıl olmuş? 



Kalemlik.com' a  hediyeleri ve ilgileri için çok teşekkür ediyorum. Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. Çünkü siteyi incelerseniz çok değişik ürünler mevcut. Özellikle eğlence kategorisindeki her şeyi almak istiyor insan... Kardeşimle aklımızda kalan bir kaç ürün daha oldu. Tekrar alışveriş yapmayı planlıyoruz annemi ikna edebilirsek. :D Şimdilik hoşçakalınnnnn!

Kalemlik.com instagram hesabı

Yorumlar