İndirimlerden Sağ Çıkma Rehberi


      Bildiğiniz üzere bayram indirimleri peş peşe dört bir yanımızı sardı. Çatışmadan sonra dumanların arasından çıkan başrol oyuncusu gibi başımız dimdik bu indirimleri de atlatmanız için bu yazıyı yazmaya karar verdim. Başlıyoğğğğruuuuummmm!!! Öncelikle söyleyeyim ki her şey ihtiyaç doğrultusunda alınmalı.



  
Ortaya karışık çektim fotoğrafları. Kapatıcı alacağım diyorsanız gözünüz kapalı  doğruuu loreal standına koşuyorsunuz. True match'den kendinize uygun rengi alıp çıkıyorsunuz. Yapısı maybelline in fit me sine çok benziyor.İndirimsiz fiyatı 40 a yakın o yüzden mutlaka indirimi bekleyin. 
  Loreal Elseve Mucizevi saç yağı da efsane güzel bir ürün. Saçları yumuş yumuş yapıyor. Banyodan sonra kullanmanızı öneririm. İndirimle 9 tl gibi bir fiyata geliyor.
    Vaseline püskürtmeli krem. Adı böyle degil ama bizim evin içinde böyle anlatılan bir ürün bu. Bu da indirimsiz 20 tl gibi bir fiyata sahip indirimle 11 civarıydı sanırım. Tasarımı mühendislik harikası bence. Çok kullanışlı ve insanı ferahlatan bir ürün.


    "Maskara ihtiyacım var hanııııım" diyorsanız Maybelline Lash Sensetional maskarayı alın. 15 Tl. Tek tek ayırmasıyla meşhu. KİRPİKLERİ. 
    "Elimde bi far paleti var renkler çok güzel ama gözümde öyle durmuyor" dediğiniz an da indirimd The Balm standına koşup pu a lid on it far bazını alıyorsunuz. İndirimli fiyatı 20 tl. Ufacık tefecik olduğuna bakmayın bir senedir kullanıyorum. Renksiz bir ba olduğu için göz kapağındaki damarlı görünümü kamufle etmesini beklemeyin. Daha napsın bu baz size napsiiinnn???
     Hayatında değişiklik isteyip de nerden başlayacağını bilemeyen kafası karışık kızları da mavi eyeliner almaya davet ediyorum. Yine Maybelline yine 10 tl. Mis.
       Dudaklarınızla başınız beladaysa da blistex ürünlerine şans verin. Bendeki bu dudak balmı 6 tl indirim ganimeti. Mentollü falan böyle dudakları yakıyor. Enfesto!




   
     Dünyanın en karışık fotoğrafından merhaba. Sol baştan başlıyorum. Wet and Wild 'ın tekli farlarından sugar rengi var bende. Çok far insanı değilseniz bu tekli farlara göz atabilirsiniz. İndirimle 4 tl.
      Loreal infalible pudraya ise aşığım. Bu da indirimsiz 40 tl civarıydı ama tabi ki indirimle 22 tl ye aldım. Yih yih yih. Görseniz adeta bir fondöten edasında kapatıcılığı var. Kutusu hemen kırılıyor ama olsundu...
     Ekilips bildiğiniz üzere real tech. fırçalardan arak yaparak bu parlak saplı fırçaları çıkardı. Tabi ki bir fırçaya 100 tl para vermeyeceğim için ben de çakmasını aldım. Her ne kadar ekilipsin yaptığı bu şeyi etik bulmasam da napalım anacım... İndirimle 10-15 tl arası bir fiyata denk geliyor. Gayet güzel 3 kez yıkadım hiçbir şeycikler olmadı.
     The Balm Bahama mama kontür pudrasıı!!! Esmerseniz alın aldırın. Amaa beyaz tenliyseniz denemeden almayın çünkü dağıtması zor bir ürün. İndirimle 20-25 tl arası.
       Gosh Mineral pudrayı da alalı 2 gün oldu. Yoksa bir mi? Emin değilim. Bir kez kullandım veee çok sevdim. Loreal gün içinde parlama yapabiliyor ama bunda öyle bir şey olmadı. AJQIM.
     Maybelline in color show tekli farlarını ve color tattoolarını biliyorsunuz artık. İndirim zamanı mutlaka ama mutlaka elinize alıp bi bakın bunlara. 
     


    Makyaja yeni başladıysanız alacağınız ilk şey indirim zamanı Balm'ın balm jovi paleti olmalı bence. Çok kullanışlı bir palet. Keşke o rujlar yerine bronzer ateşleselermiş alta da...
      Amaa bence şu an türkiye piyasasında uygun fiyatlı efso olan Sleek farlar asla es geçilmemeli. Palette ne renk görünüyorsa gözünüze sürdüğünüzde de o renk görünüyor. İnanılmaz pigmentli bir ürün. 30 tl veriyorsunuz 12 renk farınız oluyor. Bence çoook uygun. İnsanın tüm paletleri alası geliyor. 

  
    Görüntü için kusra bakmayın.. Şu kapat batması olayının önüne geçilmiyor. İndirimle 30 tl ye düşen bu max factor fondötenler cidden çok iyi. Ne mat ne ışıltılı ikisinin ortası bie ürün. Kendinden bazlı ve 20 spf güneş koruma faktörlü. Her cilt tipine uygun.


Wet and w,l rujar hakkında çok yazmayacağım. Biliyorsunuz artık. İndirimle 
6,5 tl.

Rival de Loop Young rujların kıymetini bilmiyorsunuz kızlaaar.. Yine mart yapıda olan bu rujların kıçında lip balmlar var. Süprüüüüüzz!! Ben indirimle 4 tl ye almıştım. Rossmana gittiğinizde bir bakın.

   
     Maybelline in kaymak gibi kayan ve muhallebi gibi kokan bu rujları da çok tatliş. Keşke öyle kokmasa ama. Mat rujlardan sıkılanlar bunlara koşsun. İndirimle 12 tl.


Mat likit ruj alacaksanız Pastel'den şaşmayacaksınız bence. İndirimle 12 Tl. Amaa the balm da da öyle güzel renkler var ki insanı cezbediyor. Balm rujlar da 21 tl. Tüm listede olan her şey gibi bunları da indirimsiz almanızı asla önermem.




Benden bu kadar. Öpüldünüz!!

Yorumlar

  1. Çok fayfalı bir yazı olmuuş, kalemine sağlık kuzum 💜

    YanıtlaSil
  2. Çok fayfalı bir yazı olmuuş, kalemine sağlık kuzum 💜

    YanıtlaSil

Yorum Gönder