Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Rujlarım - Lip gloss vs Likit mat ruj ( Bölüm 2 )


     Merhabalaarr! Rujlarım yazımın ikinci bölümüyle karşınızdayım. Çok uzatmadan hemen yazıya geçiyorum.

1) Likit Mat Rujlarım




 Farmasi Likit Mat Ruj




     Ben bu ruju kesinlikle homojen süremiyorum. Kalıcılığı elimdeki diğer mat rujlara göre çok düşük. Su bile içsem hemen dudağımın ortasında silinmeler oluyor.

Pastel Day Long Lipcolor - 23



     Taşıra taşıra sürmüşüm fotoğrafı atarken fark ettim bunu. Artık çok geçti...Kusra bakmayın. Bu ruju homojen sürebilmem için kat kat sürmem gerekiyor ki o zaman da siyaha yakın morumsu bir renk alıyor bende. Sitesinden sipariş vermiştim. Hiç orda görüldüğü gibi bir renk çıkmadı malesef. Ama yine de güzel.

Sleek Matte Me - Fandango Purple



     Renginin hastasıyım lakin bu kadar iğrenç bir ruj olamaz cidden. Sürüyorum, hemen kuruyor zaten ama kıtır kıtır dökülüyor. Üzdün tatlı kız.

Pastel Day Long Lipcolor - 15



     "Sen allahın bir lutfusunn gözleriminnn nurusuuunnn " diye başladım bile içimden. En sevdiğim. Her şeyiyle kusursuz bir ruj.


The Balm Meet Matte(e) Hughes  Long Lasting Liquid Lipstick - Commited


     Tanıtım fotoğraflarında turuncumsu bir renkteydi ama bende gördüğünüz gibi pembe durdu. Rengini charmingten daha çok sevsem de sürdükten bir süre sonra demirimsi bir koku yayıyor. 

The Balm Meet Matte(e) Hughes  Long Lasting Liquid Lipstick - Charming

 

     Bir rujun adı bu kadar uzun olmamalı ya. Bir zamanların olaylı rujunun bendeki duruşu da böyle.

2) Lip Glosslarım


 

Flormar Extreme Color Lip Matte -01


     Gördüğünüz gibi mat falan değil. Flormardaki kimyagerlerin denemeden piyasaya sürdüğünü düşündüğüm ruj serisi. Sıvılaştırılmış ruj gibi bir şey bu. Uzak durun. Korkunçlu ruj.

Flormar Extreme Color Lip Lacques - 01




     Bu seri çok güzel işte. Fakat kırmızı lip gloss kesinlikle uzak durulması gereken bir ruj. Çok bulaşıyor , bunun yerine daha doğal tonlar tercih etmek lazım.

Essence - Adını bilmediğim Lipglos ( Üzgünüm...)


     Buna bayılıyorum! Rengi , duruşu , kıvamı... Tam istediğim gibi. Nedenini bilmiyorum ama plaj çantamda taşıyorum hep. Deniz ruju. :D



Üçüncü ve son "Rujlarım" yazımda görüşmek üzereee! :* :* Rujların açık hallerini aşağıya bırakıp kaçıyorum.

Yorumlar