Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Fırçalarımssss

     Merhabalaaar! Resim yaparken de makyaj yaparken de malzemeden bile daha önemli olan tek şey FIRÇALARIMIZ. İnternette gördüğümüz " aa bu çok kolaymış hemen yaparım " dediğimiz o göz makyajlarını yapamamızın tek nedeni kullandıgımız fırçaların yetersizliğidir. Bu yazımda hem size kendi fırçalarımı göstereceğim, hem de şu AliExpress olayına değineceğim. Yazı bitimine de elimdeki fırçalara benzer fırçaların AliExpress linkini bırakacağım. Haydiii başlayalımm!

Allık Fırçalarım



           Pembe olanı Essence'den almıştım. ( Rossman- 7 TL )  Tipi çok tatlı ama kılları accık sert. İş görüyor mu ? Tabi ki ama bir Real Techniques allık fırçası değil. Sağdaki arkadaş benim en sevdiğim ikinci fırçam. Allığı daha doğal dağıtıyor. Kalıp gibi bir yerde bırakmıyor. (Gratis - 27 TL - İndirimle ) 

Dip Not: Yazının kalan kısmındaki tüm pembe saplı fırçalar AliExpress fırçalarıdır. 


Bronzlaştırıcı Fırçam


     Aslında kendisi fondöten fırçası ama ben bronzer sürerken kullanıyorum. Fondötende  de denedim ama fırça izi bıraktı yüzümde. Amaaa bronzerda efsane oluyor işte. Hele ki yazın burnumun üstüne yanaklarıma çeneme  ( Yüzümdeki çıkık kısımlara kısaca ) sürüp sanki sabahında denize girdiğim sıcak bir yaz akşamı yaşıyormuşçasına kendimi mutlu ediyorum. :D 


Kontür Fırçam



     Birden hayatımızın orta yerine düşen kontür olayını benim için çözmüş olan fırça budur ve benim en sevdiğim fırçadır kendisi. <3<3<3<3 Elimde olan fırçalar içinde kılları en yumuşak olanı bu. Bununla kontür çizgilerimi belirginleştirip bronzer fırçamla dağıtıyorum. Çogoşş <3<3<3<3 (AliExpress)

Aydınlatıcı Fırçam



     Yarım dünya bir aydınlatıcı fırçası kullanıyorum çünkü devlerin aşkı büyük olur. Bunu da AliExpress'ten almıştım. Pıt pıt aydınlatıcıma batırıp tek seferde yüzüme sürüyorum vee oldu da bitti maşallaahh nazar değmez inşallaaahhh...


Geriye kalan AliExpress pembe saplı fırçalar



      Bu üçlüyü fırça yıkamaya üşendiğim zamanlarda çok amaçlı kullanıyorum. Fondöten, allık, bronzer, pudra... Her şey :D
  
     Genelde kapatıcımı elimle sürerim ama hazırlanırken önce kıyafetimi giydiysem ve elimin kirlenmesini istemiyorsam bu arkadaşı kullanıyorum.

Pudra Fırçam


     Büyük ihtimalle allık fırçası bu arkadaş ama ben yüzümde gün içinde parlama yapabilecek yerlere  pudra sürerken kullanıyorum. ( AliExpress) 

Ecotools Fırça Seti


     İndirim zamanı Rossman'dan 24 TL ye almıştım. Eğer fırça ihtiyacınız varsa bi göz atın bence. Bunları aldığımdan beri bir sonraki görselde bulunan fırçalarıma üvey evlat muamelesi yapıyorum. Sori ma beybs.

Veee diğerleri

Başlık da " Ve Garip Kont" gibi oldu neyse idare edin. :D  Bunlar da kalan göz makyajı fırçalarım. Krem rengi saplı olanları annem bana milattan önce 7200 yılında "BİM"den almıştı. Evet... Siyah saplı olanlar da AliExpress. 


   Gelelim AliExpress olayına... Ben şimdi size birkaç fırça linki koyacağım. Ürünlerinizin gelmeme durumu yok. Onu söyleyeyim. Max 2 ayda falan gelir ama benimkliler 20 günde elimdeydi hep.Demek istediğim er ya da geç bu fırçalar elinizde olacak üleynn! "Peki Çilem ben başka ürünler de beğendim nasıl güvencem?" Şöyle güveneceksiniz.. Şimdi beğendiğiniz ürüne tıklayın. Geri dönüşlerde ürünün eline geldiğine dair fotoğraf  atan insanlar çoğunluktaysa ve satıcının puanı beş yıldızsa can-ı gönülden güvenebilirsiniz. 
     Fırçaların durumuna gelecek olursak, ilk geldiklerinde kimyasal kokuyorlardı. Ben 1 dk çamaşır suyunda beklettim sonra da bebek şampuanıyla güzelce yıkadım. Herhangi bir dökülme vs yapmadılar. Daha sonra kokuları da yok oldu zaten. Yumuşaklık konusunda da gayet ponçikler rahat olun.
     Ödemeleriniz euro üzerinden oluyor.  Ona dikkat edin.

AliExpress Fırçaları

     Benden bu kadar. Öpüldünüüüüüz!!1

Yorumlar