Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Real Techniques Ready Set Glow İncelemesi


İhtiyacım yokken ne aldım? İhtiyacım yokken durduk yere tüketim çılgınlığı yaptım. Bana kocaman bir aferin! Gerçi sünger ihtiyacım vardı ama onda da yüzüm gülmedi. Ben bu seti 50TL'ye aldım. Hatırlar mısınız? Gratis cidden %50 indirim yapmıştı tüm ürünlerde. Suda bile.. Heh işte o zaman aldım bunu.


İçinde bir adet fan fırçası var. Daha önce Ali expressten aldığım dev gibi fan fırçasını kullanmıştım. Bu ilk insancıl fan fırçam. Kullanıyor muyum? Hayır. E niye aldım???? Meçhul bir soru.... Amacını yerine getiriyor. Aydınlatıcı sürüp dağıtmak için güzel ama ben kullanmıyorum çünküüüüüü.....


Çünkü aydınlatıcı sürmek için setteki bu fırçayı kullanıyorum. Kontür için ve göz altını sabitlemek için kullananlar da var ama BENCE aydınlatıcı en güzel bu fırça ile sürülüp dağıtılıyor. Setteki en ve tek güzel şey bu fırça asdfgh.


Hakkını yemeyeyim bu fırçayı da kullanıyorum. Kapatıcı sürerken elimi pisletmeyeyim diye bu fırça ile dağıtıyorum. Fırça izi bırakmadan gayet güzel dağıtıyor kapatıcıyı. Aferin kızıma!


Ayyyy bak sinirlendim. MEYMENETSİZ! Turuncu süngerin ilk günden parçalanan parçaları olamaz bu. Tamam turuncu sünger de mükemmel değil ama en azında pofuduk pofuduk şişiyor ıslanınca. Bu napıyor? Şişmiyor. Şişmediği gibi turuncu süngerin 50586 katı kadar ürün emiyor içine. Ayy sonra da temizlenmiyor allahsız. 


Keşke turuncu süngerin şekli böyle olsa. Yüzdeki her gizli yere girecek şekilde kesilmiş gayet ergonomik bir şekli var ama off dediğim eksi yönleri beni üzüyor. 


Turuncu süngerden daha sert, bu yüzden de daha sağlam. Ama napayım sağlamlığını hayvanat gibi ürün emdikten sonra. Bak turuncu süngere. İlk kullanımda bir yerleri parçalanıyor ama nasıl şişiyor suyla ıslatınca... Az örnek al.

Bana bak Real Techniques, adam akıllı ürün yap. Beni sinirlendirme. Senin de ortan yok be...


Niye aldım bu seti bilmiyorum. İhtiyacı olan alsın benim gibi savurganlık yapmasın. Bir de ona mı sinirleneyim şimdi???? 

Yorumlar