Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Kalıcı Makyaj (Microblading) ile Kaş Şekillendirme | Zeynep Bulut Beauty



Hellüüü!! Ben geldim! Bu yazıyı yazmak için sabırsızlanıyordum!! En sevdiğim deneğim annem microblading, kalıcı makyaj, üç boyutlu kıl tekniği vs. neyse adı artık onunla kaşlarını yaptırdı. Ben de bu süreci sizlere anlatmak için aşama aşama fotoğrafladım.



Annemin kaşları fotoğrafta gördüğünüz gibi seyrek ve biçimsizdi. ( Annem beni kesecek.) Bakalım aşama aşama neler olmuş??


BİRİNCİ SEANS



Peki nedir bu microblading? Tek kullanımlık çok ince bir kesici ile alerjik olmayan boyaların kıl şeklinde deri altına enjekte edilmesidir.( Bu tanım Tdk'ya girer. :D ) Kesici alet diyince gözünüz korkmasın, dayanılmayacak bir acısı yokmuş. Annem öyle söyledi. Bu yöntemi dövme ile karıştırmamak lazım. Ondan çok çok daha doğal duruyor. Kalıcılığının ise 6-12 ay arasında olduğu söyleniyor. 



İlk seansta Zeynep Hanım önce kalemle annemin kaşlarına şekil verip boyanacak alanları sınırladı. Daha sonra annemin kaşlarına acı hissinin azalması için bir jel sürdü.



Sınırları belli olan kaşın etrafındaki fazlalıkları temizledi. 


Kullanılan rengin varolan kaşlarla ve ten rengi/saç faktörleriyle uyumu çok önemliydi. İlk seansta yapılan işlem 2 haftada renk attığı için biraz daha koyu tutuldu renk seçimi. Çünkü ilk seans asıl şeklin verileceği ikinci seansa zemin hazırlama süreci. 


Kesici alet falan dedim ama Zeynep Hanım'ın kullandığı kesici alet senden benden daha süslü. :D


Burda renk seçimi yapılıyordu.


Veee başladııık! Kadın anam hiç sesini çıkarmadı demek ki acımıyor. E tabi uyuşturucu jel de sürüldü işlem yapılacak gölgeye.


Üstte dediğim gibi tek tek kıllar çiziliyormuş gibi yapılıyor. Çok emek isteyen bir işlem bu. 


Kaşlar iyice şekillenmeye başladı burda.



Veee TADAAAMMM!! İlk seansta yoğun çizimler yapıldı. İki hafta sonraki ikinci seansa ön hazırlık için.


Açılan çiziklerin boyayı iyice emmesi için en son hazırlanan pigment yoğun olarak kaşa sürüldü ve 1-2 dk bekletildikten sonra silindi. İlk işlem neredeyse 2,5 saat sürdü.

 
2 HAFTA SONRA 2. SEANS



Gördüğünüz gibi ikinci haftanın sonunda o kıl çizimlerinden eser miktarda kaldı. Annem ilk hafta bayağı zorlandı çünkü normal saçlarından daha koyu ve dümdüz görünen kaşlarla dolaştı. Zeminin renklenmesi için bir hafta katlanılacak artık buna. :D


İkinci seansta artık şekil verme işlemi tam anlamıyla gerçekleşiyooor! Annem ekstra olarak aşağı uçlara sahip kaş istedi bu seansta. 
Yine aynı işlemler sırasıyla yapıldı. Kalemle çizme, fazlalıkları alma, uyuşturucu jel sürme...
Bu sefer hazırlanan pigment karışımı daha küllü bir renk oldu. 


Sol kaşının bitmiş hali. Gördüğünüz gibi fotoğrafla annemin dibine girmeme rağmen ne kadar doğal duruyor!



Annem sonuca bayıldı! Hatta Zeynep Hanım'ı sürekli darladık aynaya baka baka! O da bizi hiç kırmadı ve o kadar ilgili davrandı ki...

 

En son yine hazırlanan karışım yoğun bir şekilde kaşlara sürüldü.


Veee bu da o boyanın silinmiş hali! Sonuç tam da annemin istediği gibi oldu! Peki işlem sonrası neler oldu?

İlk 2 gün annemin göz kapaklarında hafif şişme oldu. Zeynep Hanım anneme rengin solmaması için ve çizik olan kısımların çabuk iyileşip mikrop kapmaması için özel bir krem verdi. Annem bepanthol krem ile bu kremi dönüşümlü olarak ilk bir haftada kullandı. 

Kaşlarınıza işlem yaptırdığınız ilk 3 gün su değdirmemeniz gerekiyor. Mikrop kapmaması ve renk atmaması için önemli bu.

Zeynep Hanım'ı ben instagramda gördüm ve yaptığı işler bayağı hoşuma gitti. Evimize çok yakın olduğu için gidip yüz yüze görüşünce de hem benim hem de en önemlisi annemin içine sindi. 3-4 senedir annemin istediği bir şeydi bu. Güvenemediği için yaptıramamıştı ama cidden sonuçtan çok memnun. 


Antalya'da oturanlara gönül rahatlığıyla öneriyormuş, öyle diyor. :D Konyaaltı'nda Nefertiti Güzellik merkezine gidiyorsunuz, "ACİLEN ZEYNEP HANIM'I GÖRMEM LAZIM" diyorsunuz. Çabukk çabukk! 


Fiyat ve aklınıza takılan diğer sorular için Zeynep Hanım'a instagramve facebook üzerinden ulaşabilirsiniz. Baktım Facebook sayfasında halka açık telefon numarası da varmış. Ben de koyayım bari buraya. :D "0545 205 50 07" 

İşlem annemim kaşlarından çıkana kadar her ay buraya fotoğraf atıp yazıyı güncelleyeceğim. Bayramdan sonra ilk güncellememi yaparım buralarda olun. :D Görüşmek üzereee!








Yorumlar