Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Physicians Formula Bronze Booster Airbrushing Bronzing


İçinize güneş gibi doğmaya geldim! Ben susayım fotoğraflar konuşssun demek isterdim ama yazacağım. Yazmak için açtım bu siteyi aaa... -_-

Physicians Formula ürünlerini 1 aydır kullanıyorum. Keşke ama keşke daha önce kullansaydım. Hem hayvanlar üzerinde deney yapmayan hem de doğala çok yakın mineral ürünler üreten bir marka. Az ama öz ürünüm olsun mantığı ile çeyiz düzer gibi tüm ürünleri bu markadan almak çok karlı. 

3 ürünü var bende. Diğer ikisini de yazacağım ama buna öncelik verdim çünkü çok fazla dm aldım instagramda paylaşınca.

Üstünde sim bir tabaka var ama çok ince. Onu fırça ile temizleyince simler gidiyor ve altından daha mat bir tabaka çıkıyor. Fakat kesinlikle mat diyemem. 



Gördüğünüz gibi mat değil. Kontür yapmak için de uygun değil. Ben hem allık hem de aydınlatıcı niyetine kulak hızamdan aşağıya doğru puf bir fırçayla sürüp yine aynı fırçayla dağıtıyorum. "Glow da glow" derken istemediğim kadar "glow" oluyorum. Kim sardı başımıza bunları yeaa... Kapitalizme yenik düşmekten yoruldum ama devam asdfg. 

Bu tarz ışıltılı ürünler gün içinde dökülme yapıp sadece simleri kalabiliyor. Bu arkadaşta asla öyle bir şey olmadı. Sadece güneş kreminin üstüne sürüp kullanıyorum. Ona rağmen akşama kadar yüzümde duruyor. Hatta yazının sonuna sabah 7:30'da sürüp akşam 18:30'da eve gelip çektiğim bir fotoğrafı koyacağım. Yorum sizin. YORUM YAPIN ACCIK BE. -_-

Heyt beee!! Havuz kenarı pozlarına bakın!
  




Fotoğraf çekerken fark ettiğim aynası ve fırçası... :D Fırçası bu ürün için çok kullanışlı değil ama ÜŞENMEYİP burun kontürü yapanlar için nimet!



Bunun 2 rengi var. Benimki ortadan koyuya. Fakat Türkiye'de açık rengi mevcut mu bilemedim. Ben Kozmodi'den aldım. Genelde orda uygun fiyatlı oluyor. Çünkü İNDİRİM! Çünkü İNDİRİM <3 BEN ! 




Paraben ve parfüm içermiyor. Aynı zamanda hipoalerjenik. Gördüğünüz gibi sıcak alt tonlu bir ürün. Sanki deniz kenarında yanmış gibi içten gelen bir bronzluk  veriyor. Bu ürünü kireç gibi beyaz annemde de denedim. (Yine pofuduk firçayla azar azar yoğunluğunu arttırarak.) Kadın gayet güneşte yanmış gibi oldu. Accık da burun kemiğine falan sürdük. :D Yani  yoğunluğunu ayarlayabilirseniz beyaz tenliler de bayılır bu ürüne.

Mat bronzluk out! Yansımalı bronzluk in! (Ergenliğinde Salsa dergisi okuyanların gözleri doluyor bu esnada.) 

Ten ürünlerini merak ediyorum. Havalar accık soğusun CC kremine göz diktim. "Cruelty Free" günler diliyorum gencolar!!!!



Yorumlar

  1. Okudum okudum :) bu markanin urunlerini daha once hic kullanmadim :) suanda da evdeki urunlerle yetinmeye calisiorum :) ama bakalim belki son dk karar değişikliği olur eline saglik :) havuz basinda guzel keyifli gunler :))

    Balinkokusu:)

    YanıtlaSil
  2. fiyatı nedir acaba cok guzel gorunuyo :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba seneler sonra yazinizi gordum ve size.sormak.isterim.bu urun uretimi yok mu artik? Hicbiryerde bulamiyorum.bilginiz var mi?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder