Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Mavi Farla Göz Makyajı

  1980li yılların vazgeçilmez gelin makyajıdır mavi göz makyajı. Bundan dolayı günümüzde "demode" bir görünüm elde etmemek çok zor. Ama özellikle kahverengi gözlere nasıl yakışır nasıl yakışır bu renk...
  Daha önce instagram hesabımda nasıl kullandığıma dair bir video paylaşmıştım. Bu işte. Dün gece can sıkıntısından bu işi biraz geliştireyim dedim.
   Flormardan 5 liraya mavi bir far almıştım. Koleksiyon ürünü olduğu için şu an mağazalarda olacağını sanmıyorum.

Üretimde olmadığı için üzerine çok yazmayacağım. Ama siz de herhangi mavi bir far kullanabilirsiniz. 


Makyajımda dış köşelere sleek ultra mattes v2 paletteki lacivert rengi, orta kısımlarda flormar mavi farı vee göz pınarıma doğru da simli beyaz bir far kullandım.




Bayağı yakından tüm kusurlarımla bir çekim. Her şey siz makyajı daha iyi görün diye. :P


Tek gözüme makyaj yapıp kameranın dibine girmişken kardeşimin arkadan gelip "abla sen napıyosun" demesi...





Bu da shoplu moplu fotoğraf. :D Eğer siz de mavi far kullanıyorsanız beni etiketler misiniz? 


Yorumlar