Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Gratis Alışverişim!


 Merhaba gençler! Gratisin bayram indiriminden neler almışım gelin hep beraber inceleyelim. :*

1) Maybelline Lash Sensational Maskara:




     Tüm youtuberların, bloggerların öve öve bitiremediği bu maskarayı almasan olmazdı. (Bunlar hep kapitalizmin oyunları ahh ahh)  Bugün deneme fırsatım oldu. Sıcakta akmadı , tel tel ayırdı kirpiklerimi ama herhangi bir uzatma veya dolgunluk etkisi de göstermedi. :( Tek tek ayırması bakımından essence'in i love extreme maskarasına benzettim ama hacimlik konusunda onun bir tık altında, akmaması konusunda da bir tık üstünde kalıyor. Kısacasııı alınız efenim :D

    Plastik kıllı fırçalar <3 Ben. Tombik ve kısa bir fırçası var gördğünüz gibi. Güzel güzel sevdim ben bunu.

2) Wet 'n Wild Mat Rujlar





     6,5 tl'lik fiyatını görünce denemek istediğim 3 tane rengini kaptım. Özellikle en koyu olan "Vamp it up" a hasta oldum. <3<3<3<3<3 Hemen eve gelince mavi eyelinerla bu ruju kombinleyip tam bir konser makyajı yaptım. Bayıldım bayıldım bayıldım!!!!! 
     Gül kurusu- kremit arasında bir renk olan  "Cinnamon Spice" ise her ten rengine, her makyaja yakışan joker bir ruj. 
       Daha önce nude ruj olarak "Bare it all" rengini almıştım. Ama yazın bronzlaşınca bu renk bende bembeyaz kalacak eminim :D O yüzden  aşağıda bileğimdeki en açık renk olan " Sand Storm"u yazın nude ruj olarak kullanmak için aldım. 

     Koyudan açığa; Vamp it up-Cinnamon Spice-Sand storm ( yapıları biraz fazla katı, kokusu pastel boya gibi ki bu beni rahatsız etmiyor çünkü pastel boya kokusuna aşığım. Bir de en kötü özelliği kapları inanılmaz dandik. Çantaya atmalık değil kesinlikle. Amaaa 6,5 tl'lik fiyatına göre performansı ve renkleri dehşetül vahşet! ) 


3)Loreal Paris Mucivezi Yağ - Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi



     Vaatleri arasında cildi besleme, ışıltı verme ve nemlendirme olan mucizevi yağ serisinden olan bu günlük bakım kremini annem kendisine aldı. Mucizevi yağ serisinin saç yağını, saç kremini ve saç maskesini kullandım daha önce ve üçünden de inanılmaz menunum. Annem bir süre düzenli kullanınca bu krem hakkındaki yorumlarımı da yazacağım. 



     İçinde lavanta,biberiye yağı ve beyaz yasemin varmış. Kokusu biraz ağır. Annem bu sabah yüzüne sürdü bu kremi ve yağlı bir his bırakmadığını söyledi. "Hatta ışıl ışıl yaptı Çilem bak nasıııl?" diyerek benden onay bekledi. :D Henüz yorum yapamiciim kullansın bakalım bir süre. :D

4) Himalaya Herbals - Under Eye Cream



     Ben daha önce hiç gözaltı kremi kullanmadım. Yavaştan başlamak istiyorum ama önce annemi denek olarak kullanacağım. :D Çok bir şey yazmayacağım bu krem hakkında annem kullansın önce ona göre görüşlerimi yazarım. :*


5) Loreal Paris Elseve Mucizevi Bakım Yağı (Onarıcı)



     Kışın bu yağın boyalı saçlar için olanını kullanmıştım. Her gün duş almasan saçlarım hemen yağlanıyor. Bu saç yağlarından da bu yüzden korkuyordum ya yağlandırırsa diye. Ama hiç umduğum gibi çıkmadı. Salarımın ne kadar neme muhtaç olduğunu anladım. Sürüyorum sürüyorum yağlanamıyor. Aksine daha dolgun daha sağlıklı görünüyor saçlarım.  Bunu da denize girmeden önce saçlarıma sürmek için aldım. Böylece deniz suyunun yıpratıcı etkisini minimuma indireceğim. (We can do it ! )

6)Maybelline New York- Master Precise Liquid Eyeliner (Parrot Blue)




     Ve ve veee alışverişimin yıldızııı!!!! Kendimi en çok yakıştırdığım makyaj malzemesi eyeliner.  Naıl seviyorum belli değil. Hazır indirim varken denemek istediğim bu eyelinerı da kaptım hemen. Ne zaman gratise gitsem elime alıp geri bırakıyordum. Siyaha alışmış ben için cesur bir adım. :D




    0.4 mm'lik ince keçe ucu sayesinde incecik bir sürüm sağlıyor. Üstte dediğim gibi eve gelir gelmez hemen gözümde denedim. 5-6 saat kaldı ve hiç akma bulaşma yapmadı. Aşkım.



     Yahu şu rengin güzelliğine bakar mısınız?????? 





  •      Alışverişim bu kadardı kuzucuklar. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. Daha erken görüşmek istiyorsanız instagram: kozmetikmuhendisi  GÖRÜŞÜRÜÜÜÜZ! :*



Yorumlar