Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

The Balm Stainiac Hint and Tint Dudak ve Yanak Mürekkebi vs. Benefit Benetint


Yazının kazananı The Balm stainiac arkadaşlar. Gidin ve indirimle 20tl'ye onu alın. Nedenlerine gelecek olursak, şu yazımda detaylı bir şekilde incelemiştim bu ürünü. Benetint hakkında yazacağım bu yazımda da. 

Arkadaşlar bu Benefit, benim pek hoşlanmadığım bir marka. Sadece Benetint'in seyahat boyunu denedim ama bana göre fiyat politikası allahuekber dağlarında dolaştığı için inanılmaz itici bir marka. Bendeki benetint 2.5ml ve Elle Beauty Box'tan  çıkmıştı.

Bir sürü önyargılardan sonra ürüne gelecek olursaak.. Evet bu da The Balm stainiac kadar güzel.Yapısı ondan saha sıvı, hatta su gibi. Gözlerimi kapasam ve bunun kapağını açıp kokla deseler önümde bir sürü gül var zannederim. Öyle yoğun bir gül kokusu var ama yüzde kalıcı değil kokusu.

The Balm'dan daha kalıcı. The Balm yıkayınca gidiyor ama Benetint'i peeling ile kazımak lazım.

Benetint'in fiyatını bilmiyorum ama 100 civarıdır diye tahmin ediyorum. The Balm stainiacı ise ben indirimle 20tl'ye aldım.

Veee en önemlisi Benefit hayvanlar üzerinde deney yapıyor ama The Balm yapmıyor. The Balm almak için bu neden bile  yeterli bence.



Benefit şişesi olsun, fırçası olsun gördüğünüz üzere oje gibi. The Balm'ın ürünü ise normal ruj aplikatörü gibi. İkisini de stippling fırçama sürüp ondan sonra yüzüme sürüyorum.

Son olarak tek bir şey söyleyeceğim. HAYATIMDA İLK DEFA BİR ÜRÜNÜ YEDEKLEDİM. EVLEN BENİMLE THE BALM STAINIAC!!!! 

"I love you castin bibır!" diye bağıran kız gibi dağa taşa "The Balm Stainiac!!" diye bağırmak istiyorum.

Yorumlar

  1. bu doğal pembelik olayını çok seviyorum ya tam günlük bi hafif makyaj olayı <33

    YanıtlaSil
  2. The balm ın diğer avantajı da paraben içermemesi👍

    YanıtlaSil

Yorum Gönder